2012. május 24., csütörtök

Még egy halfaj kipipálva...

A napokban nem volt időm írogatni, pedig egy történettel még adós vagyok. A hét elején (pontosan hétfőn), ismét Dinnyésen jártam, a kikötőben. Reggel korán a balinokat vettem célba, de egy lekövetés utáni mellé rabláson kívül semmi. A napkelte első órájában voltak aktívak, utána iszonyú csend lett.



Így aztán ismét a kikötő belsejét céloztam meg sügér illetve csuka reményében. Meglepően kevés akcióm volt. Csukára semmi, és a sügér sem akart rendesen enni. Pár kisebb kis csíkos lovag azért elesett az apró Mann's gumin.




Nagyon feltűnő volt, hogy a kis sügérek is csak közvetlenül a beton mellől jöttek, sőt szinte alóla.


Ahogy az egyik ilyen helyen beleengedtem lyukba az apró, kis twistert valami beszaladt vele a beton alá. A várt sügér helyett egy naphal volt horgomon. Ennek én úgy megörültem, mintha legalább egy nagy pontyot fogtam volna. Egy újabb halfaj amit sikerült pergetve megfognom!


Már ezért megérte kimennem! Azért nem hagytam abba a pecát. A következő halam megint nem sügér volt. a beton mellől egy egészséges kis csukát varázsoltam ki a vízből.

 
Tovább próbálkoztam, de pár tétova ütésen kívül semmi. Sorban próbálkoztam az apró lyukakat meghorgászni, de a halak alig mutattak némi aktivitást. Váratlanul aztán az egyik kis lyukból, ismét sikerült  egy második színes naphalat fognom. Duplán szerencsés voltam!


Innentől egyre unalmasabban alakultak a dolgok. Nagy nehezen pár apróságot még kivarázsoltam a vízből, de érezhetően nem evett hal. Az utolsó apróságot a kikötő bejáratánál fogtam.


Bár maga az egész nap szinte unalmasan eseménytelen volt, mégis megérte kimennem. Egy újabb halfajt sikerült UL pergetve becsapnom. Remélem lesz még újabb, és újabb halfaj....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése