2013. december 8., vasárnap

2013 horgászbloggere (nálam)

Ilyenkor év végén divat lett a horgászblogokat díjazni. Én drága ajándékot, vagy vándorkupát nem tudok felajánlani senkinek, de annyit megtehetek, hogy ajánlom ezeket a blogokat másoknak, olvasásra. Az én saját kis sorrendemben a tartalom, a fő értékmérő. A képzeletbeli dobogómra, nem három blogot fogok jelölni. Lesznek olyan fokai amin két blog fog osztozni. Mindegyik blognál megvan, hogy miért szeretem, és ezt ki is fogom fejteni.

Rögtön az elején azzal kezdem, hogy biztosan vannak olyan blogok amiket nem ismerek még, de ettől még lehet, hogy jók. Tőlük most kérek előre elnézést! A második dolog amit tisztázni szeretnék, hogy ez az én saját kis sorrendem. Lehet velem nem egyet érteni, de ha valaki talál egy neki is tetsző blogot a dobogósaim között, már megérte ezt a bejegyzést bepötyögni.

3. hely

Nálam a harmadik helyen egy fiatal barátom blogja osztozik egy igazán különleges stílusban íródó bloggal.

Lássuk először Bence barátom blogját: http://jaj-de-szep-a-horgszat.blogspot.hu/
Bence egyike a lelkes fiatal, pergető horgászoknak. A kora ellenére egészen jól ír, és szép halakat is fog, bár a stílusa még nem teljesen kiforrott. Talán egy kicsit részletezhetné az élményeit jobban, de szerintem így is jobban ír, mint sok felnőtt blogger.

A másik bronzérmesem Székely Imre blogja:  http://totum.blog.hu/
Ez egy igazán egyedi stílusban íródó blog. Aki egyszer elolvas egy bejegyzést, megérti mire gondolok. Nekem nagyon bejön ez a stílus, és aki ismeri Imrét az tudja, hogy az életben is pont ugyanolyan fura fazon, mint amit ezek az írások sugallnak.


 2. hely

Nálam a második helyezett egy igazán egyedi blog: http://pecazas.blog.hu/

Szépen összeszedett írások, sok vízről, sokféle hallal. A képek is jók. Nálam egyébként, éppen egy hangyányival maradt le a dobogó legmagasabb fokáról. Nem is kívánom ezt tovább ragozni, egyszerűen meg kell nézni, és olvasni.

1. hely

Az "2013 horgászbloggere nálam" díjon két blog osztozik. Nem tudtam eldönteni, hogy nekem melyik tetszik jobban, így nálam mindkettő kiérdemelte az első helyezést.

Az egyik aranyérmes Nátz Ervin blogja: http://szigetkozpeca.blogspot.hu/

Ez a legszínesebb horgászblog amit valaha olvastam.  Nagyon jó, sőt, kiváló képek, és történetek. Változatos helyszínek, módszerek, és szebbnél szebb halak. Aki még nem olvasta ezt a blogot, feltétlenül érdemes pótolnia ezt hiányosságot. Miközben ezt cikket írom látom, hogy nem csak nekem tetszik ez a blog. Megnyerte a megtisztelő "

A másik aranyérmes blog nálam a:  http://ladanyihorgasz.blogger.hu/

Ez talán nem annyira színes, ami a képeket illeti, de a szöveg nagyonis kárpótolja az olvasót.
Nem tudok rá jobb szót, olyan emberi ez az egész blog. Olyan életszagú ha így tetszik.
Körülírni nehéz, de engem megfogott Gyöngy László stílusa. Talán még az is szimpatikus, hogy nem törekszik minden áron a tökéletességre, és szerintem ettől igazán jó. Az sem egy utolsó szempont, hogy elég termékeny blogról van szó. Nem havi egy bejegyzések vannak, hanem van, hogy 6-8 is. Szerintem jó ha nem kell következő irásra egy hónapot várni, főleg, ha jók a történetek.

Hát így alakult az "2013 horgászbloggere nálam" díj sorsa. Mint mondtam, nyereményeket nem tudok felajánlani, csupán a maximális tiszteletemet. Egyben szeretném ajánlani is ezeket blogokat olvasásra, az én maréknyi olvasómnak is. Horgászni jó, de olvasni se rossz! Mostantól majd innen a blogomról is elérhetőek lesznek ezek a kedvenceim....






















































































































































































































































































































































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése