2013. augusztus 7., szerda

Hajnali domolykóvadászat 2.0

Ma ismét domizni indultam a hajnali órákban. Természetesen maga a pontos helyszín most is titkos. Annyi a lényeg, hogy ma még nekem is új helyszínek voltak terítéken. Korán érkeztem, és kivételesen robogóval. A tegnapi nyerő wobbler maradt zsinór végén.  Volt időm rendesen rákészülni a kezdésre. Itt a napkelte, mehetek!

Megpróbáltam biztosra menni. A tegnap már bizonyított helyeken kezdtem, nagy meglepetésemre azonban hiába húzkodtam jobbnál jobb helyeken a wobblerem, semmi. Lassan elfogytak a helyek, én meg ott álltam egyetlen megfogott hal nélkül. Gyorsan pakoltam, és robogóra ültem. Kb. 300-400m után álltam meg. Itt szélesebb volt meder, és a víz is lassabban folyt. Végre voltak kapásaim is. Talán a harmadik kapásnál végre az egyik hal odaragadt a horgomra. Sajnos fárasztásról nem tudok mesélni, ugyanis a domim nem volt túl nagy. Pillanatok alatt a parton volt.


 Miután elengedtem, még jópár kapást elrontottam. Új hely után kellett néznem.... Csakhogy nincsen hely. Nem baj, csináltam magamnak. Ez így könnyen hangzik, de 2m-es gazban, aminek  a nagy része csalán, nem is olyan kellemes dolog. Végül aztán öt pecnyi kemény munka után, készen volt az új beálló. Második dobásra meg is lett a szenvedés erednénye. Újabb domit fogtam. Ez már szebb volt, de a kapitálistól, még messze....


Valahogy úgy éreztem a wobbler itt nem az igazi. Le is cseréltem próbaképpen egy 5cm-es  barna twisterre.
Hamar kiderült, hogy ez jó döntés volt. Sokkal több lett a kapásom. Hamarosan meg is fogtam a következő domolykómat. A lágy bottal élmény volt fárasztani.

 
Megint új helyet kellett találnom. Nagy nehezen sikerült még egy beállót kitaposni magamnak, a több mint két méteres gazban.  Az első dobásra kapás, de nem lett meg. Valószínűleg kicsi. A következős dobásnál aztán végre megakadt a horog is. Igazam volt, nem túl nagy...


Mivel ez a hal nem csobogta szét a helyet maradtam még. Most felfelé dobáltam a twisterrel. Rögtön elsőre el is rontottam egy kapást. Fura de nem éreztem rávágást, csak úgy a szájában volt plasztik. Sikerült eltolnom.... Visszadobtam ugyanoda, és láss csodát, megint elkapta. Most megvagy!

 
Újabb szép domolykó. Most ez a példány már rendesen lerendezte a helyet, így újabb után néztem. Jé egy kitaposott beálló! Gyorsan lementem, és dobálni kezdtem, de ezt a helyet csak kisdomolykók lakták. Volt amelyik addig ütögette a gumit amíg az elém nem ért, de túl nagy volt neki. Nem akartam összeszurkálni a kicsiket, így abba is hagytam. Megjött a kuka meleg, tele vagyok karcolásokkal, és csalán csípésekkel. Elég volt mára!

Hát így alakult a mai domolykóvadászat. Úgy néz ki, hogy érdemes újabb, és újabb beállókat csinálni. Kell szereznem egy bozótvágót.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése